آکوامارین ( سنگ آب دریا)
نوشته شده توسط : javaneh

خواص سنگ آکوامارین

آکوامارین ( سنگ آب دریا) انرژی بسیار تسکین دهنده دارد. آکوامارین زیبا با ماه مارس همراه است ، و به این ترتیب سنگ علائم نجومی ماهی ها (اول مارس تا 20 مارس) و برخی از اعضای برج آریس (20 مارس تا 20 آوریل) و همچنین علامت زودیاک چینی از گاو می شود. تشخیص سنگ آکوامارین

امروزه بیشتر آکوامارین موجود در بازار از برزیل ، ماداگاسکار ، سری لانکا ، پاکستان ، کلمبیا ، هند ، روسیه و چندین کشور دیگر تهیه می شود.

آکوامارین شاید قوی ترین سنگ برای پاکسازی و فعال سازی چاکرای گلو باشد. این انرژی را از قلب به گلو تحریک می کند ، و اجازه می دهد عمیق ترین و صمیمانه ترین حقیقت یک فرد را به شما منتقل کند. 
چاکرای حلق صدای بدن است ، یک دریچه فشار است که اجازه می دهد انرژی از چاکراهای دیگر بیان شود. در صورت مسدود شدن یا عدم تعادل ، می تواند بر سلامت چاکراهای دیگر تأثیر بگذارد. در تعادل ، بیان آنچه را که فکر می کنیم و آنچه احساس می کنیم را فراهم می کند. ما می توانیم ایده ها ، عقاید و احساسات خود را با هم ارتباط برقرار کنیم. هنگامی که چاکرای گلو در تعادل و باز باشد ، می توانیم حقیقت شخصی خود را به جهان ارائه دهیم. ما در بدن و روح خود به راحتی جریان انرژی داریم. انرژی که از چاکراهای تحتانی به سمت بالا سرچشمه می گیرد می تواند مسیر خود را ادامه دهد و بیان آزاد و آزاد سازی طبیعی را امکان پذیر می کند.

بلورهای معنوی انرژی معنوی آکوامارین

آکوامارین برای مردان و زنان سنگ قدرت است. این کمک می کند تا درک کنید که همه قدرت از زور حاصل نمی شود. همچنین همسویی با تسلیم ، نشاط انعطاف پذیر زندگی و ارتقا of ارتباطات صادقانه و دلسوزانه وجود دارد. این جسارت را به زنان می دهد تا دانش درونی خود را بیان کنند و توانایی های شهودی آنها را افزایش می دهد و به از بین بردن بی حسی احساسی و دشواری هایی که مردان گاهی اوقات در برقراری ارتباط با احساسات خود دارند ، می پردازد.
آکوامارین را می توان به عنوان دروازه ای برای ورود به ماده الهی ، چه در درون خود و چه در جلوه های بیرونی او ، استفاده کرد.

https://chaav.ir/blog/14-%D8%B3%D9%86%DA%AF+%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%86%D9%87+%D8%AE%D8%A7%D8%B5%DB%8C%D8%AA%DB%8C+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F+%7C+%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86

نام و ترکیب

نام آکوامارین  به معنی آب دریا و Aquamarine مانند زمرد انواع بریل است. در سایه های روشن و آبی آبی روشن ، آکوامارین می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد اما رنگ آبی عمیق تری آب آکوامارین می تواند هزینه های بالایی را دریافت کند. بیشتر آبزیان مورد استفاده در جواهرات پرکننده برای عمیق تر شدن رنگ آبی آن از گرما استفاده می شود ، اما آکومارین خام از مزایای انرژی قوی تری برخوردار است.

درست مانند زمرد ، آکوامارین دارای مقیاس سختی 7.5 تا 8 است ، به این معنی که در مقایسه با سایر سنگهای قیمتی نسبتاً قوی است ، اما هنوز هم بدون تلاش زیادی می توان شکسته شد. آکوامارین همچنین در صورت قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید برای مدت طولانی می تواند مقداری از رنگ خود را از دست بدهد.

اگر شما در حال یادگیری مراقبه هستید ، آکوامارین همچنین می تواند به شما در دستیابی به حالتهای مراقبه عمیق تر کمک کند و همچنین به شما کمک می کند تا با خرد درونی و منبع قدرت خود در ارتباط باشید. اگر به انرژی عاقلانه و تسکین دهنده آبزیان علاقه مندید ، می توانید برای تقویت انرژی شخصی خود ، یا یک سنگ کوچک یا یک شکل از  جواهرات آکوامارین خریداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: